Bejegyzések a következő cimkével: ‘síelés’

hamstrings_erosites

Síelésre felkészítő edzésprogram 3. rész

A síelés rendkívüli terheléssel járó sporttevékenység. Felelőtlen dolog alapos edzés nélkül, csupán a szállás és a síbérlet vásárlásával felkészülni rá. Nem csoda, hogy ennyi sérülés történik a sípályákon. Ahogy a korábbi cikkemben írtam, ha nem sportolsz rendszeresen, akkor a síelést megelőző 4-5 hétben, heti 2-3-szori edzést igényel a fizikai felkészülés.

sieles-quadri

Síelésre felkészítő edzésprogram 2. rész

A síelés rendkívüli terheléssel járó sporttevékenység. Felelőtlen dolog alapos edzés nélkül, csupán szállásfoglalással és síbérlet vásárlásával felkészülni rá. Nem csoda, hogy ennyi sérülés történik a sípályákon. Ahogy a korábbi cikkemben írtam, ha nem sportolsz rendszeresen, akkor a síelést megelőző 4-5 hétben, heti 2-3-szori edzést igényel a fizikai felkészülés.

sieles-altalanos

Síelésre felkészítő edzésprogram 1. rész

A síszezon beindulásával rohamosan megnő a térdsérülések, főleg a szalagsérülések száma. A jól rögzített boka maximális védelem alatt áll, így a síelésből eredő erők a következő ízületre, a térdre fognak hatni leginkább. A térd szalagjai meghatározott irányokban és mértékben engedik az ízület mozgásait.

Kapcsolat

Cikkek

© Almásy Mozgásakadémia